Rühmatreeningud

 

Treeningutel osalemiseks on vajalik eelregistreerimine ja registreerida saavad kuukaardi ja 10xkaardi omanikud, üksikpileti saab osta ja  treeningule registreerida treeningu toimumise päeval Spordikeskuses kohapeal!

ANNELI MUSTO

Mine broneerima

PUSH&LIFT (kangiga)      E  kell 20.15  ja N kell 19.15 ;  R  kell 18.15  (reedel alates oktoobris) 

Lihasvastupidavustreening, mis sobib nii naistele kui meestele. Tunnis kasutatakse spetsiaalseid kange lisaraskustega 0,5kg kuni 4kg. Tunnis treenitakse kõiki suuremaid lihasgruppe ja tund lõpeb korraliku venitusega. 

Mine broneerima

FATBURNING e.RASVAPÕLETUS          T  kell 19.15

on mõõduka tempoga treeningtund, mille jooksul põletatakse organismi ladestunud rasvasid lihastöö "kütusena". Tund algab (10 min.) soojendusega, millele järgneb kerge koormusega, lihtsate sammukombinatsioonidega, kuid pikem aeroobse vastupidavuse treenimise osa madalal pulsisagedusel (40 min.). Tänu just madalale pulsisagedusele aeroobses osas kiirendatakse lipiidide e. rasvade ainevahetust. Seejärel toimub lühike lihastreeningu osa (5-10 min.) ning taastav venitus (10 min.). Tänu lihtsatele sammukombinatsioonidele, mis ei sisalda hüppeid, ja madalale tempole, sobib Fatburning tund kõigile, kes soovivad alandada kaalu, s.h. ka algajatele ja liigesehaigetele.

Mine broneerima

INTERVALLTREENING                T   kell 18.15

Intervalltreening on tund, mis sisaldab lihtsaid, kuid intensiivseid harjutusi - kükid, hüpped, jooksusammud.Treening tagab mõnusa higistamise ja kalorite kulutamise. Parandab füüsilist vormi ja vastupidavust ning südame ja kopsude tööd. Lisaraskusena kasutame topispalle.

Mine broneerima

BODYSTEP             E  ja  K kell  17.15

Lihastreeningule suunatud stepaeroobika tund, kus ei tehta keerulisi sammukobinatsioone. Treening sobib neile, kes ei pea lugu jooksust ja hüpetest, kuid soovivad treenida suure koormusega. Efektiivsuse tõstmiseks kasutatakse abivahendeid (kummilindid, kerged hantlid).

Mine broneerima

LATIINO                 P kell 16.00     (alates oktoobrist)

on mitmekülgne ja vaheldusrikas tantsulise aeroobika tund, kus (10min.) soojendusosale järgnevas aeroobses osas (u.30 min) kasutatakse erinevaid ladina-ameerika (ka afro-) tantsudest laenatud liikumisstiile ja samme (samba, salsa  jne) ning kombineeritakse neid piisava treeningkoormuse saavutamiseks aeroobika põhisammudega. Lihastreeningus on põhirõhk nn "strateegilistel piirkondadel" (10min.) Tunni lõpus venitused (10min). Latiinoaeroobika sobib tantsulembesele hea rütmitundega harrastajale.

Mine broneerima

LÕUNASTEP      E  kell 12.00   (alates oktoobrist)

Lõunaaeroobika on mõõduka tempoga treeningtund, mis algab soojendusega ning millele järgneb kerge koormusega aeroobne osa (35 min). Seejärel lihasosa, kus kasutatakse stepipinke ja erinevaid raskuseid. Tund lõpeb venitusega. Tänu lihtsatele sammukombinatsioonidele on sobilik nii algajatele kui edasijõudnutele.

Mine broneerima

SPIN&BODY       K kell 12.00    (alates oktoobrist)
 
Treeningu esimene pool on aeroobne üldvastupidavuse treenimine spinningurattal, kus kasutatakse erinevaid sõidutehnikaid ning koormusastmeid. Seejärel tullakse ratta seljast maha ning järgneb õlavöötme- ja kerelihaste tasakaalustatud treening lihastoonuse ja -vastupidavuse tõstmiseks. Lihastreeningul kasutame topispalle. Tund lõpeb venitusega.
 

Mine broneerima

SPINNING   ( kergejõustikuareenil)      E  ja K  kell 18.45;  P  kell 17.15 (pühapäev alates oktoobrist) 

Spinninguga treenitakse südamelihaseid ja lihasvastupidavust. Koormust saab muuta reguleerides ratta takistusjõudu vastavalt treenitusastmele, enesetundele ja treeneri juhendamisele. Treeningud algavad rattal õige ja mugava sõiduasendi leidmisega, mis aitab treenijal saavutada maksimaalset koormust ja treeningtulemust. 10-minutilise kerge soojendusosa jooksul harjutatakse sõidu- ja käteasendeid ning katsetatakse erinevaid koormusi, millele järgneb aeroobne osa ning tunni lõpus lõdvestused ja venitused.
Spinningu eeliseks teiste aeroobikastiilide ees on pidev ühtlane ja ilma põrutusteta liikumine ratta seljas, mistõttu trenn säästab liigeseid ja võimaldab samas väga tõhusalt põletada kaloreid. Täispikk intensiivne spinningutund põletab umbes 500-600kcal, mis on tunduvalt rohkem tavalistest aeroobikatreeningutest.
NB! Trenni kaasa käterätt ja spordijook!
Mugavaks treeninguks on spinningus võimalusel soovitav kasutada pehmendusega rattapükse ja tugeva tallaga spordijalanõusid või spetsiaalseid klippidega rattakingi.

Mine broneerima

DANCEFIT         R  17.15      alates oktoobrist        

on tantsulise aeroobika tund, kus peale kerget soojendust (10min.) aeroobses osas (u.30min.) on sammud liikuvamad, tantsulisemad ja ka keerulisemad; liikumine tervikuna on rütmilisem ja emotsionaalsem. Lisaks heale enesetundele arendab harrastajas rütmitunnet ja koordinatsiooni ning annab suurepärase aeroobse koormuse. Koormuse tõstmine toimub järjest pikemaid ja keerulisemaid sammu-kombinatsioone sooritades. Tunni lõpus lihastreening (10min.) ja venitusharjutused(10min.). Dance - aeroobika sobib heas vormis olevatele ja tantsimist armastavatele aeroobikaharrastajatele.
 

ELIISE ABEL

Mine broneerima

BODYART®            E  ja K   kell 19.15

Robert Steinbacheri poolt loodud funktsionaalne keha & meele treening, kus harjutused on mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast ,erinevatest idamaistest võitluskunstidest kui ka tavapärastest jõuharjutustest. Treeningus ei ole keerulist koreograafiat egs sooritata sammukombinatsioone, ka ei ole see tavapärane kontsepttreening - treener järgib küll BodyArt põhitõdesid, kuid paneb tunni kokku lähtudes oma kogemustest ja osalejate tasemest. BodyArt aitab samaaegselt suurendada nii lihaste jõudu ja vastupidavust kui vabastada oma meeli ja sisemist jõudu. Kui tavapärane jõutreening keskendub pigem igale lihasgrupile eraldi, siis BodyArt treeningus on inimene kui funktsionaalne üksus kus samaaegselt kogu keha treenivad harjutused on kombineeritud klassikaliste hingamistehnikatega ühtseks tervikuks.

Mine broneerima

SELG-KÕHT-TUHAR (SKT)    E  ja  K  kell 18.15,    T  ja N kell 20.15 

Selg Kõht Tuhar on selja-, kõhu-, ja tuharalihaseid vormiv funktsionaalne treening. Sobib kõigile, kes soovivad lisaks tavapärasele jõutreeningule kindlaid piirkondi treenida. Mõningal määral haaratakse tegevusse ka teisi lihasgruppe. Treening algab lühikese u 10 minutit kestva soojendusega ning lõpeb u 10 minutilise venitusega, et taastada lihaste pikkus.

Mine broneerima

JÕUSAALI RINGTREENING   T  ja N kell 17.45  

Ringtreening arendab eelkõige lihasvastupidavust, ent vastavalt treeningu ülesehitusele koormab treening ka kogu keha lihaseid. Treening algab kerge soojendusega, edasi jätkatakse suuremate lihasrühmade treenimist jõusaaliseadmeid ja muid vahendeid kasutades (kange, hantleid, topispalle jne.) Harjutused on saalis paigutatud "jaamadesse", igas jaamas sooritatakse harjutust ühele lihasrühmale (40-45 sek). Märguande peale liigutakse edasi järgmisse "jaama". Soojenduseks tuleks tulla tundi kindlasti 10 minutit varem, et joosta end areenil soojaks – siis oled tunni alguseks valmis. Tunni kestvus on 55 minutit. Treening lõpeb venitusega. Sobib nii treeningutega alustajaile kui ka edasijõudnud treenijale.

Mine broneerima

NIKE TRAINING CLUB            T ja N  kell 19.00
                  
Nike Training Club on ÜKT (üldkehaline treening) stiilis rühmatreening, mis on inspireeritud spordist ja tippsportlaste poolt kasutatavatest harjutustest. Süsteem, mis on välja töötatud Nike parimate treenerite poolt, julgustab sportlasi* teadlikumalt treenima ning väärtustama puhkuse ning lihashoolduse olulisust treeningprotsessis.
Treeningute käigus kasutatakse erinevaid vahendeid (hantlid, sangpommid, vahurullid, matid, kummilindid, kettad, kangid jm), enamus harjutused on sooritatud treenides kasutades oma keharaskust ning igal sportlasel* on võimalus valida kas kergema või raskema harjutuse vahel. Nike Training Club tundides on au sees tiimitunnetuse arendamine, seetõttu kasutatakse sageli ka paarisharjutusi ning gruppides töötamist, kas siis ringtreeningu** või mõne muu formaadi näol. Iga treening keskendub ühele kolmest suunast: Endurance (Vastupidavus), Strength (Jõud), Mobility (Liikuvust parandav treening). Kuigi iga treening on kindlama fookusega ühe suuna arenamisele, on tervik piisavalt kombineeritud, et saaksid efektiivse kogu-keha treeningu. Osalema on oodatud iga treenituse tasemega sportlased* - treener leiab alati harjutusest lihtsama ning raskema variandi.

*kui Sul on keha, siis oled Sa sportlane*


KRISTIINA MUSTO

Mine broneerima

ZUMBA®                 T ja N kell 17.15 ;  K  kell 20.15

on tantsuline treening, mis ühendab endas latiino tantse ja rütme ning kergesti järgitavaid samme. Treening hõlmab endas nii kiireid kui aeglasi rütme viisil, mis on tõhus segu nii vastupidavuse kui ka lihastoonuse tõstmiseks. Kogu treening kulgeb 10-15 erineva tantsuloo saatel ning iga tants on üles ehitatud kolmele või neljale kergesti järgitavale põhiliikumisele. See on lõbus pidu, mida naudivad nii kogenud tantsijad ja treenijad kui ka alustajad ja ka need, kes pole varem leidnud endas julgust rühmatreeningusse tulla.
 
 
STRONG by Zumba™     N  kell 18.15  ja  P  kell 17.00 (pühapäev alates oktoobrist) 

on efektiivne kõrge intensiivusega treening, mis algab soojendusega ning millele järgneb neli erineva tempoga blokki, mille lihtsalt järgitavad harjutused on tõhusad, andes koormust tervele kehale. Treening on kombinatsioon intervalltreeningust, oma keharaskust kasutavatest harjutustest ning väheses mahus lihtsatest tantsusammudest. Tund lõpeb lihasosa ja venitusega. Treening on sobilik kõigile, kel soov end proovile panna, kuna harjutuste soorituse intensiivsust on võimalik ise reguleerida. STRONG by Zumba™ muusika on spetsiaalselt loodud toetama ja motiveerima treenijaid terve tunni vältel. Treeningule on oodatud nii naised kui mehed.

Treeningute pikkus 55 minutit!